Lentetafel met HEMA

Thumbnail

Het is lente! En een nieuw seizoen betekent nieuwe spulletjes in de winkels. Zoals jullie weten is HEMA één van mijn favoriete winkels, dus toen ik een brunch ging organiseren liet ik mijn kans om lentespulletjes voor op tafel te shoppen niet liggen!

P1070660blog

Mijn favoriete artikel is de tafelloper. Het komt op een rol en om de 40 cm zit een scheurrandje zodat je de loper gemakkelijk op maat kunt maken. Het is gemaakt van papier, maar het materiaal is vrij dik en voelt bijna aan als stof, de scheurrandjes zie je nauwelijks zitten. Twee in één dus, wel de luxere uitstraling van een stoffen tafelloper, maar ook het gemak van papier dat je weg kan gooien als het vies is geworden. Zeker een aanrader!

P1070661blog

Voor de brunch heb ik deze etagère gekocht. Hij komt in een doos en je moet hem zelf nog even in elkaar zetten, maar dat is heel gemakkelijk en zo gedaan. Aan de bovenkant zit een handig handvatje zodat hij makkelijk te verplaatsen is. Ontzettend leuk om je hapjes op te presenteren tijdens een brunch of high tea, maar ook zeker leuk voor op de salontafel tijdens een verjaardag. Ik heb de etagère momenteel in gebruik als fruitschaal in de keuken, ziet er hartstikke leuk uit!

Collage

Verder heb ik een wit vaasje gekocht, ze zijn er in verschillende maten. Heel populair volgens mij, en dat snap ik helemaal! Ook voor de accessoires voor op tafel kun je bij HEMA terecht, ik kocht servetjes met leuke paasprint, chocoladehaasjes en gekleurde kuikentjes op een clipje. Die kuikens hangen nu vanzelfsprekend door mijn hele huis. Zo schattig!

Wat hebben jullie gedaan met de paasdagen?

~Marieke

Dit artikel is geschreven voor HEMA Blog Academy. Lees mijn disclaimer en bezoek de HEMA Blog!

Geef een reactie

