Mijn tuin (deel 1)

Thumb

Ik woon sinds oktober 2013 in mijn huidige woning en de inrichting binnen is ondertussen helemaal naar mijn zin. De tuin, tja, dat is een beetje ander verhaal. Wat kan ik zeggen? Ik heb een tuin, het ligt er en gaat nergens naartoe en het is op zich nog wel functioneel ook.. Maar verder? Het ziet er niet uit.

P1070499

Dit is het dan. Mijn gedrocht van een tuin(tje). Het hekje is naast kapot en ontzettend lelijk, ook nog eens heel erg onpraktisch. Het gras groeit er namelijk gewoon doorheen.

P1070496

De bestrating is alles behalve vlak. Er zit een soort kuil in zoals je hier op de foto kunt zien. Heel handig als het regent. (Hallo kerstboom!)

P1070497

Mijn tuin is volledig bestraat, maar toch groeit er gras. Het valt nu eigenlijk nog wel mee omdat het winter is, in de zomer is het nog drie keer zo erg. Je kunt er echt niet tegenop plukken. Nog afgezien van het feit dat ik daar helemaal geen zin in heb. Afgelopen voorjaar/zomer heb ik het twee keer helemaal groen-vrij gemaakt, maar een week later was het alweer aangegroeid.

IMG-20150116-WA0000

Maar beterschap is in aantocht! Aankomende week wordt mijn tuin leeggehaald en opnieuw betegeld. Het lelijke hek gaat weg en er komt een nieuwe afscheiding die én dicht is (doei gras) én dubbelt als bank! Supercool. Bovenstaand zie je een snelle tekening van hoe het ongeveer wordt. De bakken voor planten worden nog een beetje verder naar achter verplaatst, zodat ze nog wat meer beschut staan. Ik ben heel benieuwd!

Volgende week kan ik hopelijk mijn nieuwe tuin aan jullie laten zien!

~Marieke

Een gedachte over “Mijn tuin (deel 1)

  1. Pingback: Mijn tuin (deel 2) |

Geef een reactie

