Kerstcadeautjes!

thumb1 thumb3 thumb2

Oh jongens, ik ben zo verwend deze kerst! Er lag echt een hele berg met cadeautjes onder de boom en iedereen was er heel tevreden mee. Bij deze wil ik jullie een aantal van mijn cadeautjes laten zien.

P1070491-2

– Rituals Zensation douchegel en Mini geurstokjes in de geur Sweet Sunrise. Het ruikt zo lekker!

– Smartphonehandschoenen, zodat ik kan smartphonen met warme handen!

Opbergblikken van IKEA, een grote en twee kleinere. Ik heb ze al in gebruik, de grote gebruik ik als broodtrommel en de kleinere bewaren mijn voorraad kruiden en specerijen.

– Een lunchbox / Bentobox van Monbento, zodat ik gemakkelijk wat anders dan boterhammen mee kan nemen naar mijn werk.

Breiringen van HEMA, Medium garen van HEMA (8 bollen, zwart, grijs, teal en donkergroen) en het boek ‘Knitting on a loom‘ door Isela Phelps. Ik ben al begonnen met breien, de eerste muts is onderweg!

Zo blij mee! En de cadeautjes die ik voor de anderen had gekocht werden ook goed ontvangen. Zeer geslaagde kerst dus. Niet alleen vanwege de cadeautjes hoor, ook vanwege het lekkere eten en alle gezelligheid!

Hebben jullie fijne kerstdagen gehad?

~Marieke

Geef een reactie

